الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثاليوميةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 كاريكاتير ساخر

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: كاريكاتير ساخر   الجمعة فبراير 06, 2009 7:13 pm







الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
DARKNIGHT
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : مانشستر يونايتد
ذكر
الثور
عدد الرسائل : 1470
العمر : 27
السٌّمعَة : 14
نقاط : 5110
تاريخ التسجيل : 03/02/2009

مُساهمةموضوع: كاريكاتير   الأربعاء فبراير 11, 2009 2:37 pm

الكاريكاتير ده مش حلو



بط غباء يا



DARK NIGHT
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Abdo younis
مشرف متميز
مشرف متميز
avatar

فريقك المفضل : مانشستر يونايتد
ذكر
الدلو
عدد الرسائل : 2423
العمر : 27
المزاج : عايش حياتى
السٌّمعَة : 6
نقاط : 6125
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الأحد مارس 22, 2009 7:54 am

سؤال رفيع لو سمحت
هو ده بيعبر عن ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lele
عضو رائع
عضو رائع
avatar

فريقك المفضل : مصرى وبس
انثى
الثور
عدد الرسائل : 1269
العمر : 27
السٌّمعَة : 27
نقاط : 4898
تاريخ التسجيل : 25/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الإثنين مارس 30, 2009 7:35 pm

ياجماعة ركزوا فى الصور

معناها جميل جدا

هى سياسية ان مفيش سلام فى لغة الولايات المتحدة

ويحرقوا شعار السلام الحمامة والغصن

وبعد كدة ياخدوا جائزة نوبل فى السلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hesham sayed
عضو رائع
عضو رائع
avatar

فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
السمك
عدد الرسائل : 2480
العمر : 27
المزاج : مرح
السٌّمعَة : 8
نقاط : 6159
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: كاريكاتير ساخر   الإثنين مارس 30, 2009 8:16 pm

وبرضه بيتكلم عن مجلس الشعب واللي بيحصل فيه
كاريكاتير سياسي جدا بس جميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الثلاثاء مارس 31, 2009 8:04 am

حلو الموضوع بس ابقى خللى بالك ليكون المنتدى متراقب وامن الدولة يشيلنا كلنا مرة واحدة ونبقى ارهابيين على اخر الزمن ونبقى احنا مكان الحمامة اللى بتتشوى دى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وتقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN
avatar

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 27
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12714
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الثلاثاء مارس 31, 2009 8:12 am

هههههههه انتى تفتكرى يا جودى ان الموضوع ده هو الوحيد السياسى لالا دا فى تخبيط كتييييييير وفعلا شكلنا هنتلم بعد الكلية ومش هنشوف الشمس تانى لاننا هنكون وراها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الثلاثاء مارس 31, 2009 8:31 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه صدقنى يا بنى ده احنا هنبقى جوه الشمس we will go yo the hell وبعدين بقى احنا ورانا مولد وميد تيرمات يتامى وارامل من بعدينا وورانا اكل عيش هندسى
وسمعونى اغنية بلادىىىىىىىىىىىىىىى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN
avatar

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 27
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12714
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الثلاثاء مارس 31, 2009 3:41 pm

انا بصراحة السلام الوطنى بيرن جنبى وهشغل اغنية اخترناك بعده ويا حبيبتى يا مصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الثلاثاء مارس 31, 2009 8:42 pm

تحيا مصر 000وتحيا جمهورية مصر العلنية
والله الواحد هيعيط من فرط التاثر
والله اتاثرت لك 000لحظة ابكى
اهئ ئ ئ ئ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الفيومى
عضو جديد
عضو جديد
avatar

فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
الاسد
عدد الرسائل : 463
العمر : 51
المزاج : عالى
السٌّمعَة : 4
نقاط : 4329
تاريخ التسجيل : 14/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الثلاثاء مارس 31, 2009 9:09 pm

والله يا جماعه الحكومه احسن حكومه والحكومه مظبطتنا وكله عارف وانا معرفكومش ولا اعرف بسام ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lele
عضو رائع
عضو رائع
avatar

فريقك المفضل : مصرى وبس
انثى
الثور
عدد الرسائل : 1269
العمر : 27
السٌّمعَة : 27
نقاط : 4898
تاريخ التسجيل : 25/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الثلاثاء مارس 31, 2009 11:44 pm

الكلية دى شكل اللى فيها خوافين اوى

ايه ياجماعة كل واحد يقول رايه بصراحة وميخافش

انا بصراحة بحب مصر وبحب كل الناس بتاع امن الولة وبحب بابا حسنى مبارك وماما سوزان

واحب اقدم اجمل التهانى لجمال مبارك وعايزة اسمع اغنية

ماما زمانها جاية جايبة بوليس وحاجات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin HOFEDA
ADMIN
ADMIN
avatar

فريقك المفضل : الاسماعيلى
ذكر
القوس
عدد الرسائل : 916
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
نقاط : 6939
تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الأربعاء أبريل 01, 2009 12:52 am

على كده زملكاوي الي هيتحبس لوحده طالما كله بيحب ماما سوزان وبابا حسني وعمو حمال وعلاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://engfayoum.yoo7.com
ali kemo
ADMIN
ADMIN
avatar

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 27
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12714
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الأربعاء أبريل 01, 2009 3:18 am

انا بحب كل اللى تبع الريس وعلى فكرة لو اتمسكت مع اول قلم هجيب كل اللى فى المنتدى دول واحد واحد اولهم بسام الله يخرب بيته اللى هيخلينا نكمل تعليمنا بدل ما نبنى بيوت لا احنا هنكسر حجارة هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الأربعاء أبريل 01, 2009 8:55 am

يا جماعة متقلقوش خااااااااااااالص انا سبق وقلت ان ورايا رجالة وهيظبطولنا موضوع الحجارة ده
وحابة اشكر الانسة برنسيسة على الشجاعة الرهيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبة دى فعلا يا شيخة انتى لازم يتعملك تمثال وتبقى رمز النخلة بس وان اول واحدة هنتخبك
وبالنسبة برضه لموضوع البيوت ده برضه هظبطكوا
وبعدين يا استاذ" على" ايه اول قلم ده ؟!!!!!امال فين انا اسد من صغرى ولا الاسد اتحول وبعدين ده احنا معتمدين عليك فى موضوع الاقلام ده ؟ويا ريت تشرفنا هناك وتعمل دعاية لسنورس والفيوم والكلية هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا بهزر اوعى حد يزعل
وفى اخر البرنامج احب اسمع اغنية "انا بكره اسرائيل " كان معكم مديحة حاتى 0000قطاع الابطال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN
avatar

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 27
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12714
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الأربعاء أبريل 01, 2009 8:59 am

هههههههههههههههههه لا موضوع الاسد ده كان زمان مش انا اتكهربت واتحولت من اسد الى شبل صغير وبعدين بالنسبة للدعايا انا ممكن اسيب سنورس والفيوم كلها لو فيها ضرب المثل بيقول الجرى نص الجدعنة لكن لو فيها ضرب يبقى الجدعنة كلها ولا انتى شايفة ايه يا جودى
ههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الأربعاء أبريل 01, 2009 9:10 am

طبعا ودى عايزة كلام وبعدين ممكن تعكس عملية الكهربة وترجع اسد تانى يعنى خللى عندك امل فى ربنا والشبل مسيره يكبر برضه
وعلى رايك فى الحاجات دى انا مش تبع الفيوم اصلا ولا اعرفكم ولا حتى اعرف الكبيرة ولا القرموطى حتى وبعدين دى الجرى هو ابو الجدعنة كلها بس دلوقت العلم اتقدم وبقى فى تكتك هى مسافة 700 سنة وتبقى بره الفيوم ويكون العالم اتغير اصلا ولا بقى فى ريس ولا غيره ولا حتى اسود لانه هتحصل طفرات وهتبقى انت الاسد الوحيد 00000ابسط يا عم كله هيبقى عايز يصور معاك لانك هتبقى الوحيد من نوعه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN
avatar

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 27
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12714
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الأربعاء أبريل 01, 2009 9:14 am

طيب كويس والله بس هما ممكن يهجنونى ويعملو منى سلالة كويسة وممكن بالمرة يحطونى فى المتحف او يودونى دريم بارك زى النماذج بتاعة الديناصورات اللى هناك وطبعا انتى هتكونى فى المتحف الفيومى يا جودى لان الفيوم هتكون قطعة من اوروبا وسنورس هتكون بلد المليون شهيد
هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الأربعاء أبريل 01, 2009 9:26 am

على فكرة انا مش قصدى زعل احنا بنهرج
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN
avatar

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 27
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12714
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الأربعاء أبريل 01, 2009 9:29 am

ولا انا والله انا لعلمك مش بزعل من اى حد اطلاقا كدة انتى لسة ماعرفتنيش انا اكتر واحد بحب اهزر مع ناس وانا كنت خايف لا انتى اللى تزعلى يا جودى والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الخميس أبريل 02, 2009 7:45 am

لا على فكرة انا مزعلتش خاااااااااااااااااالص ده انا حسيت من رايك انك زعلت وكده يعنى
وعلى فكرة بقى انا بحب الهزار جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ومش بزعل
وشكرا :D
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN
avatar

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 27
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12714
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الخميس أبريل 02, 2009 7:48 am

لا خلاص عادى خيرها فى غيرها لالالالالالالالالا اقصد حصل خير دا انتى وراكى رجالة يووووه انا مش هستريح الا لما اعمل الردود دى من المستشفى ههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الخميس أبريل 02, 2009 8:05 am

لاااااااااااااااااااااااااااااااااا من الناحية دى اتطمن خالص اصلك معرفتش اللى حصل اصلهم حصل لهم حادث بسيط اوىىىىىىىىىىىىىىىىى
كانوا رايحين يعملوا واجب غى الصعيد الجوانى وداس عليهم كلهم قطر تصدق هعيط فكرتنى بالغالييين كانوا طيبين بس الدكتور قال انها كدمات لان المسلح اللى بياكلوه عمل عائق
اطمن خالص هتحكم فيهم بعد كده ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ومتنساش امانة عليك تزورهم فى المستشفى بالملابس الرسمية وجنينة ورد وواسيهم كده يعنى- اصلى مربياهم على الغالى- وهم هيحبوك وتطمن قلبك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN
avatar

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 27
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12714
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الخميس أبريل 02, 2009 8:10 am

ههههههههههههههههه ماشى كدة بقى اتكلم براحتى اللى عاوز حاجة ولازمه اى حاجة يطلعلى برة وانا اوريله نفسه
ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: كاريكاتير ساخر   الخميس أبريل 02, 2009 5:30 pm

بلاش الثقة الزايدة دى احسن بعدين يبعتوك وتوحشتا لا مش للدرجة دى يا عم الاسد دول هما يومين وهيرجعوا تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كاريكاتير ساخر
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
efu :: منوعات :: الإستديو :: كاريكاتير-
انتقل الى: